Szentgotthárd, a legnyugatibb magyar város!

Hírek, sztorik, programok az Őrség kapujából, Szentgotthárdról

Pars nem bizakodó az EB előtt

2010.07.25. 13:02 szólj hozzá Szentgotthárd.net

Bookmark and Share

Kedden indul a barcelonai Atlétika Európa-bajnokság, melynek első napján rendezik a kalapácsvetés selejtezőjét, másnap a döntőjét, melyben érdekelt a szentgotthárdi származású Pars Krisztián.

Honlapján így nyilatkozik a várakozásairól:

"Természetesen az első hatba kerülést mindenképp várom magamtól, de másfél, sérülésekkel terhelt év után csak idén februárban kezdtem el a teljes értékű edzéseket. Az idei legjobbamat, 79,64 méterrel harmadik vagyok a világranglistán, májusban dobtam, azóta viszont mindig történt valami: két hét azért esett ki, mert betegen mentem le edzeni. Legyengült a szervezetem, utána a combhajlítómmal kínlódtam, aztán a szemem gyulladt be a huzattól, két hete pedig Barcelonából hazafelé a mandulám. Ezek után álltam neki teljes erőbedobással dolgozni, de tulajdonképpen csak nyolc napi kemény edzés van mögöttem. Izomláz-hegyekkel kellett megküzdenem, így kínszenvedés volt a dobás. Nem tudom, hogy képes leszek-e Barcelonában egy 79-80 méter körüli eredményre, ami a dobogóhoz szükséges."

A bejegyzés trackback címe:

https://szentgotthard.blog.hu/api/trackback/id/tr722174538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Szentgotthárd blog rádió

Szentgotthárdi programok

Szentgotthárd időjárása

süti beállítások módosítása